Košarica
Nemate artikala u vašoj košarici.

❓ Često postavljena pitanja (FAQ)

Kako bismo Vam olakšali snalaženje na našim stranicama, odgovorili smo na neka od najčešćih pitanja kako bismo olakšali i ubrzali odabir željenog proizvoda

 

  • Koje su mogućnosti plaćanja narudžbe?

    • Svoju narudžu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke (pouzeće), karticama jednokratno ili do 24 rate, internet bankarstvom ili općom uplatnicom.
  • Dali je online plaćanje sigurno?

    • Bez obzira na koji način plaćate, vaša transakcija će proći sigurno.
  • Mogu li naručiti putem telefona, e-mailom ili putem Facebooka?

    • Ukoliko želite telefonski naručiti, možete nas kontaktirati za vrijeme radnog vremena od ponedjeljka do petka od 8 do 15 sati na broj 033 400-231
    • Putem e-maila možete nas kontaktirati na webshop@briit.hr sa svim Vašim upitima.
    • Pošaljite nam poruku i putem Facebook stranice.
  • Kako zatražiti R1 račun uz narudžbu?

    • Nakon što sve željene artikle stavite u košaricu, prilikom pregleda košarice klikom "Naplata" otvoriti će se stranica za unos podataka gdje je moguće u polja "Naziv tvrtke, adresa, OIB" tražene podatke. Ili poslati upit na mail kako bismo izdali R1 račun.
  • Koji je trošak dostave?

    •  Moguće je odabrati između standardne dostave putem HP-a, a cijena dostave za sve narudžbe iznad 60€ je besplatna.
    • GLS dostavnom službom te se trošak obračunava prema težini paketa.
  • Koja su područja dostave?

    • Dostavu odvijamo po cijeloj RH.
  • Što uključuje dostava?

    • Dostava podrazumjeva dostavljanje proizvoda do ulaznih vrata objekta. Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
  • Opis/fotografija proizvoda na stranici ne odgovara stvarnom proizvodu koji mi je dostavljen

    • Trudimo se imati što točnije specifikacije i fotografije na našoj stranici, istovremeno su simbolične i moguća su odstupanja.
    • Ponekad su proizvodi prikazani na webu posljednji, izložbeni primjerci u dućanu. U slučaju kupnje takvog proizvoda Vas obavezno obavještavamo i upućujemo u stanje tog proizvoda, a u dogovoru s Vama možemo Vam poslati i fotografije ako ste i dalje zainteresirani za kupnju.