Na Vašoj adresi u 72 sata !
Izbornik
Košarica
Nemate artikala u vašoj košarici.

📑 Uvjeti prodaje

I.

 BRIIT d.o.o. internet trgovina sve informacije potvrđuje pismenim putem (na e-mail), a ne usmenim putem kako ne bi došlo do nesporazuma prilikom komunikacije.

PREDUGOVORNA OBAVIJEST 

Ovdje navodimo sve relevantne podatke o nama, robi i uslugama koje nudimo putem internetske prodaje, te bitnim odredbama ugovornih odnosa koje ćemo vam ponuditi u "Ugovoru o prodaji" koji ćemo zaključiti s Vama, ukoliko prihvatite našu ponudu i izvršite uplatu traženog iznosa, a sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ( "Narodne novine" Republike Hrvatske, broj: 19/22), Zakonom o uslugama ("Narodne novine" Republike Hrvatske, broj : 80/11), Zakona o elektroničkoj trgovini ( "Narodne novine" Republike Hrvatske, broj: 173/03, 67/08, 36/09, 130/11, 30/14 i 32/19) i Zakona o obveznim odnosima ("Narodne novine" Republike Hrvatske, broj: 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18 i 126/21). 

1.1. PODACI O PRODAVATELJU

1.1.1. BRIIT d.o.o. sa sjedištem u Orahovici, Kralja Zvonimira 33, upisano je u sudski registar Trgovačkog suda u Bjelovaru, MBS:00362514 OIB.: 49817034926.(u daljnjem tekstu: Prodavatelj)
1.1.2. "BRIIT WebShop" je naziv internetske trgovine preko koje Prodavatelj nudi robu i usluge kupcima.
Blagajna i komercijalno osoblje smješteni su na adresi Kralja Zvonimira 33, Orahovica. 

Internet adresa trgovine je www.briit.hr
Adresa za elektroničku poštu webshop@briit.hr; tel. 033/673-899

1.1.3. Radno vrijeme blagajne i komercijale je od 8 do 20 sati od ponedjeljka do petka.
Komunikacija sa kupcima moguća je 24 sata dnevno putem e-maila.

1.1.4. Prodavatelj je registriran za prodaju roba i usluga putem interneta.

1.1.5. IBAN prodavatelja:

Addiko bank: HR3925000091102017425 ,
Zagrebačka banka: HR5023600001102528339 ,
Privredna banka Zagreb: HR8323400091100158282 ,
Erste Bank: HR3124020061100775646 

1.2. PONUDA PROIZVODA I USLUGA

Sve robe i usluge koje Prodavatelj nudi navedene su na internet portalu www.briit.hr .
Uz svaki artikl ili uslugu navedeni su svi bitni podaci o njihovim karakteristikama, funkcijama i svrsi koju je naveo svaki proizvođač ili davatelj usluge koja se nudi.
Uz svaki proizvod istaknuta je maloprodajna cijena za gotovinsko plaćanje.
Za usluge navedena je maloprodajna cijena gdje je to moguće, a za usluge čija cijena ovisi o nekoliko parametara ( kao trošak dostave) cijena se unaprijed utvrđuje i navodi u ponudi kupcu na osnovu definiranih parametara Kupca( kao njegova adresa, broj, težina kupljenih aparata i sl).
Pod gotovinskim cijenom podrazumijeva se cijena za plaćanje gotovinom na blagajni, pouzećem, općom uplatnicom, virmanom, bankovnom doznakom, internet-bankarstvom.

1.2.1. PONUDA

Prodavatelj na upit kupca izdaje ponudu u kojoj navodi popis tražene, a raspoložive robe i usluge, rok isporuke i vrijednost ponude za gotovinsko plaćanje.
Rok isporuke naveden u ponudi počinje teći od dana primitka sredstava na transakcijski račun, odnosno provedenog plaćanja putem kartica.

1.3. VRSTE PLAĆANJA

3.1.1. MOGUĆNOSTI PLAĆANJA

Robu i usluge moguće je platiti navedenim gotovinskim oblicima plaćanja.
Robu i usluge moguće je plaćati kreditnim karticama.


             

3.1.2. Izjava o korištenju WSPay-a

BRIIT d.o.o. koristi WSPay za izvršavanje online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja.
WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima.
WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka. 

1.4. REKLAMACIJA KUPCA

1.4.1. Pritužba/Reklamacija Kupca

Kupac može podnijeti pritužbu prodavatelju na e-mail webshop@briit.hr ili poštom na adresu sjedišta Prodavatelja.
Prodavatelj čuva primljene pritužbe i obavezuje se na iste odgovoriti kupcu i postupiti po njima u najkraćem mogućem roku, a najduže u zakonski propisanom razdoblju od 15 dana.

1.4.2. Reklamacije za Internet trgovinu

Unaprijed se ispričavamo ako je vaš proizvod oštećen ili neispravan.
U slučaju reklamacije molimo Vas otvorite sve pakete i provjerite ispravnost svih dijelova.

1.4.3. Reklamaciju možete prijaviti telefonski ili putem maila.
Obavezno nam navedite vaše osobne podatke, broj narudžbe, broj računa i kontakt broj.
Poštaljite nam i fotografije oštećenja jer ćemo jednostavnije zaključiti koji je dio došao oštećen, a ubrzati će se i proces narudžbe dijelova od dobavljača ukoliko je to potrebno.

BRIIT - WebShop

t: 033/673 - 899; 
e: reklamacije@briit.hr
Radno vrijeme: pon-pet od 9:00 do 17:00 sati

1.4.4. Zahtjev za otkazivanje ugovora

ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM WEB TRGOVINE

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od 14 dana.
Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupcu isporučen proizvod.
Proizvodi ili grupe proizvoda koje kupac vraća moraju biti kompletni u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom.
Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti. Više informacija o otkazivanju ugovora pročitajte u općim uvjetima poslovanja.

1.4.5. Ugovor o prodaji

Na osnovu ove predugovorne obavijesti i izvršenog plaćanja Kupca, Prodavatelj i Kupac zaključili su Ugovor o prodaji.
Ugovor se smatra zaključenim po autoriziranoj uplati kupca za iznosa iz narudžbe.

1.4.6. Jednostrani raskid Ugovor nije moguć u slučajevima:

8.1. Kupac ne može tražiti raskid ugovora za naručeni proizvod koji je na temelju njegove specifikacije naručen od proizvođača i /ili uvoznika,
a iste se trebao proizvesti (nije standardni proizvod koji proizvođač i /ili uvoznik drže na zalihi- o čemu je Kupac obaviješten od Prodavatelja) ili je proizveden i Prodavatelj njegovu proizvdnju više ne može opozvati.
8.2. Kupac ne može vratiti proizvod i /ili tražiti raskid ugovora ako je proizvod fizički oštetio ili nestručnim rukovanjem, suprotno uputama proizvođača, izazvao funkcionalne štete na proizvodu odnosno njegovo uništenje.
8.3. Kupac ne može tražiti raskid ugovora nakon isteka roka predviđenog ovim uvjetima za raskid ugovora

: OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA : 

preuzmi.PDF

preuzmi.txt 

  

 

 

II.  INFORMACIJE O UVJETIMA PRODAJE

 

2.1. Naručivanje robe 

Roba se naručuje elektronskim obrascem Narudžbe u skladu sa uputama " Kako kupovati".
Roba se smatra naručenom u trenutku kada Kupac odabere robu i potvrdi način plaćanja koji internet trgovina Prodavatelja omogućuje.

Prodavatelj, po zaprimanju Narudžbe, kontaktira Kupca i provjerava istinitost narudžbe i status kupca, dogovara rok isporuke, uvjete dostave i način plaćanja.
Nakon što kupac potvrdi ,na osnovu konačne Ponude Prodavatelja, svoju narudžbu i izvrši dogovoreno plaćanje- narudžba se smatra konačnom i Prodavatelj postupa sa isporukom robe sukladno utanačenom dogovoru. 

 Ukoliko proizvod na fotografiji nije dostupan, odnosno postoji zamjenski proizvod, a pritom ne umanjuje vrijednost proizvoda, kvalitetu, tehničke karakteristike ili je dostupan od drugog dobavljača Prodavatelj će obavijestiti Kupca o mogućoj isporuci istog.

2.2. Mobilna narudžba : 

Kako funkcionira?
U SMS, Viber, Whatsapp ili putem naše facebook stranice, u tekstualnu poruku upišite sljedeće podatke. 

Korisnički podatci 
Ime i prezime:
e-mail:
Adresa dostave:
Kontakt telefon: 
Naziv tvrtke: 

Informacije o proizvodu
Naziv:
SKU (šifra artikla):

2.3. OTKAZIVANJE NARUDŽBE

Ako želite otkazati narudžbu koja još nije obrađena, obratite nam su roku od 1h s brojem narudžbe. Ako ste narudžbu već platili, novac ćemo Vam vratiti u roku od 14 dana na račun koji ste koristili za plaćanje. Ako ste platili kreditnom karticom, rok za povrat novca može se produljiti zbog bankovnih postupaka vraćanja kartičnih uplata. 

Zadržavamo pravo otkazivanje narudžbe ako robu ne možemo isporučiti jer nije dostupna ( roba je rasprodana ili je ponuda povučena) odnosno ako nikako ne možemo isporučiti robu u dogovorenom roku, osim ako se s vama ne dogovorimo o zamjeni. Obavijestiti ćemo Vas putem telefona ili e-maila bez odgađanja. Ako ste platili kupovnu cijenu ili dio iznosa, vratiti ćemo Vam uplaćeni iznos u roku od 14 dana na račun koji ste ranije koristili za plaćanje, osim ako nije dogovoreno drugačije.

Ukoliko kupac ne izvrši uplatu u dogovorenom roku, Prodavatelj će nenaplaćenu narudžbu stornirati.

2.4. CIJENA ROBE

Važeća cijena robe za Kupca istaknuta je cijena na web stanicama Prodavatelja na dan provedenog plaćanja (karticom) ili izvršene uplate na žiro račun Prodavatelja, odnosno gotovinske uplate na blagajni Prodavatelja.
Pod provedenim plaćanjem podrazumijeva se dan kada je, nakon potvrde narudžbe kupca i njegove uplate karticom putem WSPay-a, administrator Prodavatelja potvrdio uplatu i tako teretio račun kupca za konačno ugovorenu svotu kupovine.
Cijene artikala dostupnih u internet trgovini mogu biti različite od maloprodajnih cijena u prodavaonicama.

2.5. TROŠKOVI DOSTAVE 

Trošak dostave narudžbe plaća Kupac u skladu sa obavijestima pod rubrikom „Dostava“ istovremeno sa plaćanjem robe, a prema važećem cjeniku dostave Prodavatelja odnosno angažiranog prijevoznika.
Okvirni izračun troškova dostave moguće je zatražiti u predijelu košarice, pod opcijom "Procijeni dostavu".
Kalkulator procjene troškova dostave informativnog je tipa te se u daljnjim postupcima može razlikovati od ukupne cijene troškova dostave prilikom plaćanja. 

 2.6. ISPORUKA

Prodavatelj će robu isporučiti Kupcu u skladu s izdanom ponudom Kupcu.
Kupac postaje vlasnik robe nakon što je u cijelosti izvršio plaćanje robe i troškove dostave, te potpiše dostavnicu/otpremni dokument o preuzimanju robe .
Robu za Kupca - pravnu osobu može preuzeti od Kupca navedena služba ili pojedinac i na adresi koju navede Kupac. Podaci koje Kupac pošalje Prodavatelju e-mailom o službi/pojedincu smatraju se izdanom punomoći Kupca.
Ovlaštena služba/pojedinac žigom i potpisom, te navođenjem broja identifikacijske isprave preuzimatelja potvrđuju preuzimanje robe na Dostavnici Prodavatelja odnosno prijevoznika.

Kupac/ovlaštenik potpisom potvrđuje količinu preuzeta robe, neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda, a sve prema tekstu na Dostavnici.
Ukoliko preuzimatelj zapazi oštećenja ili manjak robe prije potpisa Dostavnice mora kontaktirati Prodavatelja i tada postupiti prema naputcima Prodavatelja.

Kupac nakon potpisa Dostavnice i /ili drugog otpremnog dokumenta bez primjedbi -u cijelosti preuzima rizik mogućeg oštećenja proizvoda i po toj osnovi ne može Prodavatelju isticati naknadno utvrđena oštećenja,
osim ako ona nisu takve prirode da se kod raspakiravanja proizvoda kod preuzimanja, normalnom pažnjom ona nisu mogla utvrditi.
Tako utvrđena oštećenja Kupac je dužan bez odgađanja prijaviti Prodavatelju, a svakako prije početka korištenja proizvoda i unutar 24sata od primitka proizvoda.

Za robu koju Prodavatelj šalje dostavnom službom koju je odredio, Kupac, rizik oštećenja i/ili manjka robe, odnosno ne isporuke cijele pošiljke, prelazi na Kupca u trenutku potpisa dostavnice/otpremnog dokumenta da je preuzeo robu prema specifikaciji i u neoštećenoj ambalaži.
Kupac je dužan odmah i bez odgađanja obavijestiti Prodavatelja o manjkavoj isporuci, oštećenju ili ne dostavi, a najkasnije unutar 24sata od potpisivanja dostavnice/otpremnog dokumenta.
Prodavatelj će pružiti svu moguću pomoć Kupcu za ostvarenje njegovog prava, naplate štete od njegove angažirane dostavne službe (dostavom dokumentacije o preuzimanju iz koje je vidljiva količina i stanje robe uručene na dostavu).

Ukoliko Kupac preporučenu pošiljku ne preuzme u roku od 7 (sedam) dana od dana priopćenja o preuzimanju, pošiljka se vraća Prodavatelju.
Ukoliko Kupac bez opravdanog razloga nije preuzeo poslanu robu te se ona vrati Prodavatelju, Prodavatelj zadržava pravo dodatne naplate realnih troškova neuspjele dostave.

U slučaju opravdane reklamacije , a u nemogućnosti isporuke istovrsnog artikla , Prodavatelj će Kupcu ponuditi zamjenski proizvod, a ukoliko ga Kupac ne prihvati
prodavatelj će bez odlaganja vratiti cjelokupni primljeni iznos koji je Kupac uplatio Prodavatelju na transakcijski račun ili na blagajni Prodavatelja sve u skladu sa stavkom 1.4. točke ovih Uvjeta.

2.7. PREUZIMANJE NARUDŽBE

Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan pregledati robu, te provjeriti da li je roba isporučena bez fizičkih oštećenja, te se potpisom dostavnice kupac odriče naknadnih reklamacija po ovoj osnovi.
Kupac nije dužan preuzeti robu sa fizičkim oštećenjem.
U slučaju skrivenih oštećenja (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže...) kupac je dužan sačuvati originalnu ambalažu radi provjere iste, na dijelu nastalog fizičkog oštećenja.
Ukoliko se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećen aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.


2.9. ODGOVORSNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE I JAMSTVENA IZJAVA 

Kupcu jamčimo sva prava koja mu primjenom Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača pripadaju.
Za ispravno funkcioniranje proizvoda jamči proizvođač i/ ili uvoznik ,a sve u skladu sa jamstvenom izjavom koja je dostavljena uz proizvod.
Prodavatelj će pružiti Kupcu svaku moguću pomoć u osiguravanju njegovih prava koja mu pripadaju po jamstvenoj izjavi i zakonima. 

 2.10. GARANCIJA ZA ISPRAVNO FUNKCIONIRANJE UREĐAJA

Prodavatelj uz naručenu robu dostavlja Kupcu i jamstveni list proizvođača odnosno uvoznika koji jamči ispravno funkcioniranje uređaja ako se koristi u skladu sa uputama i karakteristikama uređaja, te rok u kojem osigurava servisiranje i prodaju zamjenskih djelova.
Ukoliko kod stavljanja uređaja u funkciju Kupac utvrdi da isti ne funkcionira na propisni način dužan je o tome odmah obavijestiti Prodavatelja koji će bez odgađanja osigurati kod ovlaštenog servisa ( u skladu sa jamstvenim uvjetima) provjeru ispravnosti uređaja i otklanjanje smetnji.
Ukoliko ovlašteni servis utvrdi grešku koju ne može otkloniti ili koja traži zahvat na uređaju koji Kupac ne želi prihvatiti Prodavatelj će dogovoriti sa proizvođačem /uvoznikom zamjenu uređaja novim.

Troškovi transporta uređaja priznaju se Kupcu u skladu sa Jamstvenim uvjetima. 

Pojedini proizvođači i uvoznici svoje Garantne/Jamstvene izjave stavljaju unutar ambalaže ili samog proizvoda koji zatim pečate ili pakiraju tzv „Blister pakovanjem“.
Za ove proizvode Prodavatelj ne ovjerava garancije/jamstvene listove prije isporuke robe ali oni vrijede uz predočenje ovjerenog računa koji je kupac primio od prodavatelja.

Kupac može Prodavatelju dostavit neovjerenu jamstvenu izjavu i ista će biti ovjerena i vraćena Kupcu bez odlaganja.

Ovjereni jamstveni list i original račun Prodavatelja, Kupac je obavezan čuvati jer temeljem njih ostvaruje svoja prava.

 

III.  IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA I NJIHOVOM KORIŠTENJU

Prodavatelj se obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka Kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje svojih obveza; informiranje kupca o načinu korištenja prikupljenih podataka redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi djelatnici Prodavatelja i njegovi poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

3.1. IZJAVA O ZAŠTITI PRIJENOSA OSOBNIH PODATAKA



Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka
WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade, te sa osobnim podacima postupa u skladu sa
Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

1. Ime i prezime

2. E-mail

3. Telefon

4. Adresa

5. Mjesto

6. Poštanski broj

7. Država

8. Vrsta kartice

9. Broj kartice

10. Vrijeme trajanja kartice

11. CVV kod kartice

WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka,
a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

 <>